Vampy

 Imorgon kommer min trogna, bästa vän hit! Eftersom jag flyttade till en annan stad så ses vi inte lika ofta längre men imorgon smäller det! Vi kommer göra massor med fina naglar som jag kommer att lägga upp här så snart jag har tid. Vi kommer även att dra in till stan en sväng för lite nödvändig höstshoppning. Det är också någonting jag tänkte updatera er om här. 
Passade på att göra mina naglar en sväng idag så att dom är fräsha tills jag kan göra ordentligt imorgon.
 
Nagellacket är från Tecnics julkalender. Det kommer i en rad olika färger men kvalitén är inte den bästa. Planen är att införskaffa några nya nyanser som faktiskt går att få tag på. Stenarna köpte jag på fyndiq och länken hittar ni HÄR

Väsktips!
De flesta av oss letar efter den perfekta väskan - vissa lite petigare än andra. För några veckor sedan hittade jag min drömväska. Den är helt otrolig och helt klart värd pengarna. Jag köpte den HÄR
Det är tre stora fack varav ett datorfack där man får plats med en 13 tums dator eller mappar och papper. Supersmart! Väskan finns i färgerna svart, taupe och petrol.
 
 
 
Allmänt, Naglar | |
Upp