Välkommen!

Hej! 
Jessica heter jag och är en tjej på 19 år som bor i en lägenhet tillsammans med stora kärleken och två kaniner. Bloggat har jag gjort förut och nu när jag är sjukskriven så tänkte jag att det är ett perfekt tidsfördriv för långa dagar. Jag en väldigt kreativ av mig och älskar att göra naglar, shoppa och skapa outfits. Utöver det umgås jag med pojkvännen, kaninerna, vännerna och spelar datorspel. Här kommer jag att skriva om lite allt möjligt och ni får gärna följa min vardag och varför inte lämna en kommentar? 

 
 
 
Dessa naglarna gjorde jag för någon dag sedan. Det var ett tag sedan jag gjorde naglar sist så jag är lite ringrostig. Tyckte att dom blev bra ändå! 

Produkter:
* Plum/Eggplant färgat nagellack från Technic.
* Matt top coat från Glam Of Sweden
* Märket på stenarna är okänt
 
Allmänt, Naglar | |
Upp